Rolig dag....

Hej! Har varit med om mycket i dag. Dagen började med att Fanny och jag satt och åt frukost framför tvn innan hon åkte hem. Hann njuta av tio sekunder i solen innan jag och föräldrarna gick och åt lunch ( clubb sandwich för mig XP ) på golfklubben. På vägen dit hittade jag världens sötaste groda, typ inte större än en tumnagel!♥ Sen när vi skulle hämta Hanna från jobbet så tog vi ett dopp på vägen dit.  På stranden fick vi även besök av en liten charmig mops så hela min dag har innehålligt djur =D. När vi kom hem så såg vi att Doris hadde spytt så det var bara att torka upp....INGET jag rekomenderar X O Nu har vi i alla fall ätit middag och ska kolla på några filmer vi har hyrt. See you later! / Frida

Kommentarer
Postat av: Shirin

Sv: Härligt, gör det:D Ha det bäst!

2009-08-03 @ 10:09:56
URL: http://shirinsaleh.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0