Mys-pys

Hej bloggen!
Idag fick vi se på teatern Henrik är en tönt och den var faktiskt bra!
Haha Andrea och jag blev lite tårögda :O....
Efter skolan drog vi hem till Andrea och öppnade julklappar.
Det kanske är lite tidigt men vi kan inte vänta!!
Hanna fick smycken, Fanny en bollero, Andrea en mascara och jag fick en suuuuuper fin Tshirt från Monki.
Fanny var så säker på vad hon skulle få att jag inte kunde hålla inne ett litet bus....
Jag slog nämligen in världens äldsta och fulaste mobil och visst blev hon förvånad! XD
Allt det här gjorde vi samtidigt som vi drack varm choklad och lyssnade på klassisk julmusik, så mysigt!
Sen spelade vi lite spel och tittade på film, haha jag sommnade! :O
Sen var det dags att gå hem, vill ju inte missa ugly betty :P
Ses! / Frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0