Julafton

Så igår var det julafton.
Dagen började med att smyga upp ur sängen och titta under granen- jag och syrran får alltid typ en present på morgonen :P
Sen åt vi frukost och drog iväg till en väldigt läskig pulkabacke som var så ojämn att jag rullade, ramlade och slog mig istälet för att sitta på pulkan.
Mamma övertalade mig att göra det!
När vi kom hem tog jag en snabbdusch innan det var dags att göra i ordning maten och äta.
Sen tittade vi på kalle Anka som är ganska tråkigt men det är en tradition..
Tillslut var det dags för julklappar!
Det jag fick var kläder, spel, smycken, smink, presentkort, böcker och en annan sorts bok-titta nedanför!


Macbook-sooo happy! XD

Kommentarer
Postat av: ewe

tja :D cool blogg :D

haft en bra jul? :D

2009-12-25 @ 20:00:18
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0