Tisdag

Hej hej! Igår så skrev jag facktiskt jätte mycket men nu när
 jag kolla så var texten int på bloggen, konstigt? Men igår  så var jag
i sicka och kolla efter nya skor =) det blev ett par vita och fina converse.
Och jag hade en himla tur med att det bara fanns ett par kvar i afären
och i alla andra afärer jag kollade i var dom redan slut ;) Sen köpte jag
en randig tröja från JC, letade även efter ett speciellt par shorts men
dom var helt slut.

Ha! nu kom en bra låt Temperature me Sean Paul =) aja sitter här
och har det slapt och har satt på spotify. ska snart börja att packa lite mer =)
jag ska iväg en natt så jag kommer nog inte att kunna skriva så mycke.

ses/Andrea




så här ser jag helt enkelt ut idag.
vist är tröjan från JC söt? (enligt mej) ;)





jag är kär i dom här skorna!! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0