Rockband, grillat och en guldmedalj

Tja! Hadde rätt så kul i går.. Eller nja, förutom den fruktade sill och potatis lunchen hos våra grannar/gäster = INTE min grej! Efter det så gick vi hem och fixade middagen som bestod utav hemmalagad potatissallad och grillat. Mums! Sen var det bara att göra i ordning femkampen där pilkastning, boll i hink, puttning och några fler skulle vara med. Det gick utåt för mig så jag fokuserade på the killers skivan som var på högsta volym i stället. När vi väl skulle utse vinnaren så var det jag som fick guldmedaljen, det var en rolig överaskning! Senare på kvällen varvade vi ner med : med andra ord och rockband där jag kunnde känna mig hemma. I dag har det varit ganska segt , så jag gav några halvhjärtade försök att få min albino kropp några nyanser brunare medans solen sken = D Puss o Kram / Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0