Fäktning

Hej bloggen!
Är hemma från fäktningen nu som alltid är lika rolig och spännande! :)
En av sakerna som vi fick prova på idag var att hoppa över en liten ribba och hamna i position eller vad man nu säger :P
Det låter ganska lätt men jag fick en läskig flashback från en kväll då jag och andrea skulle hoppa över ett stängsel...
Det var snö som nästan räckte upp till toppen av stängslet så det var ju inte så svårt, bara att hoppa jämnfota :P
Det som hände följande var att jag bara hoppade med ena foten och ramlade med huvudet före ner på marken! XD
Det gjorde inte så ont men var absolut pinsamt!! :O
Jag antar väl att det är vad som händer när hjärnan får fnatt så man blir helt störd i kroppen.
Och en hälsning till Andrea : sluta skratta åt det här som jag vet att du gör! :o
Men idag blev det inga fall som tur var, istället fick jag beröm! :)
Dagens mat blev mcdonalds, onyttigt men så gott! :D
Snart ska jag dra ner till pappa, stackaren är stressad för att jag leder över honnom på Assassins Creed 2 :D
Ses! / Frida :D





Kommentarer
Postat av: sara

haha, tack! :)

2009-11-24 @ 07:40:11
URL: http://sarush.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW vad coolt me fäktning :D

2009-11-24 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0