JUL,JUL,JUL,JUL,JUL!! :D

Hello bloggen!
I dag var det TVÅ prov/läxförhör/onödigt skit i no och matte, mina absoluta favorit ämnen.
NOT!
Men jag antar väl att det är bra att kunna någon gång i framtiden..
Well, well på bussen till fäktningen idag kände jag mig extra happy, vet inte om det är pga att vi typ inte har några läxor eller så.
Men plötsligt slog det mig att jag har blivigt julglad!
Oavsett med eller utan snö så blir man ju helt berusad av tanken på att lussebullar, peppakaks bygg och vackert pynt väntar på en när man kommer hem!♥
Men ojdå, jag har ju ingen önskelista!! :O
Något bra att önska sig??? :)
Puss o kram! / Frida :D



Min super fina pepparkaka :P
Vad det blir för tema på pepparkakshuset får ni reda på i morgon, men här är tre ledtrådar :O :
1. byggdes av en regent till hans hustru...
2. stort och vackert...
3. finns med i slumdog millionaire..., kan ni gissa vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0