Sabel och vit-varmchoklad! :P

Hej bloggen!
I dag var det fäktning som vanligt fast den stora skillnaden var att vi fick prova på sabel, ett huggvapen :O
Oj det låter ju typ som en yxa men som tur så var det inte så...
Hursomhelst så gick det riktigt bra för mig så i'm happy :D
Efter fäktningen så drog jag, syrran och mamma och fikade.
Jag provade att dricka vit-varmchoklad som var riktigt gott!
På stan var det en härlig stämning, överallt stod det små matstånd från olika länder och en av dom serverade minipannkakor!!
Dom var inte större än en tumme, så jävla gulligt!!♥ 
Nu har syrran stylat mig och fotar mig, känns alltid lika läskigt!!
Ses! / Frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0