Skridskor och drag me to hell...

Hej bloggen!
Så idag hade vi våran älskade skridskodag ha ha :p
Tjejerna tänkte först inte åka skridskor men tillslut blev dom väl uttråkade av att bara slöa på läktaren :)
I början var det soligt men sen började det regna :O..
Fast vi brydde oss inte, snart var det lunch (hamburgare) och innan man visste ordet av det så skulle man ta bussen hem.
Å Jag och Fanny klarade oss av isen utan att ramla( eller jag ramlade och blev SUPER SKITIG på hemvägen XD) så det är ju något nytt..
Sen drog vi hem till mig och tittade på två filmer (scary-movie och Drag me to hell :O) vilket slutade med att jag har tinitus och tjejerna är hesa av att ha skrikit! =P
Jag är inte så mycket för skridskor men det har varit en rolig dag, ses! / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0