shopping dag

Hej bloggen!
Har just varit på stan med Andrea!
Vi var framme vid hötorget typ kl 1 och kollade runt på affärerna där innan vi drog vidare till några andra ställen.
Lunch blev som vanligt Mcdonalds där jag gjorde bort mig totaaaaalt!!
Andrea och jag köpte bara hamburgare så när jag ser en tjej med samma frisyr och exakt samma kläder som hon som tar ketchup halv skrattar jag - ha ha varför ta du ketchup för?
Och så klart var det inte hon utan en främling som trodde att jag var någon störd, paranoid galning.
Som om inte det räkte hittade jag inte andrea sen vilket gjorde att jag såg ännu mer förvirrad ut!
ha ha och på vägen ut från bikbok snubblar andrea över en cola flaska som står på marken TVÅ gånger! :D
Och på vägen hem tappade vi bort oss. så klart!
Dagens köp blev två kjolar från H&M, en grå för 100kr och en svart för samma pris.
Och så köpte jag en tuff väst på bikbok för 175 (igentligen 300)
Ses!, kanske lägger upp bilder sen om jag hinner måste måla färdigt en vägg i mitt rum :D / Frida

Kommentarer
Postat av: Bella

jag älskar shopping dagar :) händer idag då? :D

2009-10-28 @ 09:05:48
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0