Piiiiiiinsamt?

Hej bloggen!
I dag var det fäktnings träning som gick bra men ni har ingen aning om vad som hände på hemvägen!
Jag var törstig och kom genast att tänka på dom smarriga fruit shoot drikorna! :P
Så jag tjatar på mamma tills hon stannar vid affären och så säger hon
- du får betala med pengarna du fick av mig i dag (drikorna kostar bara 10 kr) och du får gå in själv och hämta vad du vill ha.
Alltså fick jag springa in i mina super coola (NOOOOOOT) fäktnings byxor som en galning för att köpa min drika.
Alla stirrade misstänksamt på mig så jag kan aldrig gå in där igen. Aldrig! XD
Nu ska vi se på film, Ses! / Frida :D

Kommentarer
Postat av: Inez

Haha, pinsamt xD

2009-10-19 @ 21:18:15
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0