Permanent robotdans, med andra ord träningsvärk

Nu är jag hemma från fäktningslägret i Mullsjö!
Där blev det mycket skratt, fiske, bad, god mat, gott godis och självklart fäktning.
Extra mycket motion fick jag då jag var tvungen att SPRINGA varje morgon vid 7 tiden tillsammans med ett gäng killar i 15-17 års åldern. Lägg till två 2-timmars träningar, en fys träning och bad på det varje dag och du får en hel del träningsvärk, det garanterar jag.
Men, men, det var inget annat än roligt och jag vill gärna dit nästa sommar igen!

Traditioner är den årliga 5kampen (vi vann!!) och besöket på närliggande godisfabriken, där någon berättade att godiset är 70% billigare eftersom det tillverkas där, great!
Fridolin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0