In the end

Nu sitter jag med en hög lika stor som hela jävla himlen (lite överdrivet) men jag har läxor läxor och
mer läxor som jag bara har skjutit upp hela tiden. Men nu har jag nypigt mej i armen och jag har satt
igång med läxorna och jag känner mej så duktig nu som kan bocka av läxa efter läxa. Jag har
nyligen varigt i köket och knyckt lite godis som jag sitter och smaskar på hihi kände mej så sugen på
godis så jag kunde inte stå i mot när jag såg allt godis framför mej.

Annars då: Har jag haft lite otur på idrotten i dag.... sömmen gick upp på sidan av min tröja under
 idrotten, så det vart en reva i tröjan HAHAH. Jag fick kuta upp och byta så fort som möjligt ;-). pussar/Andrea



Dagens låt: In the end med linkin park. I dag var humöret rock låtar så det blev mycket sånt på i poden idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0