Varma koppen och en soffa

Hej bloggen.
Jag har suttigt med en "varma koppen" i handen och tittat på någon konstig film som jag inte
fattade ett skit av, men det var skönt att bara få ligga och slappa och somna gjorde jag nästan. skönt!

Jag tittar ut och ser hur mycket
det blåser där ute *usch* tur att man inte är där ute just nu. Jag tycker synd om alla som står te x och väntar på bussen nu ;S. Är det bara jag som tycker att det räcker med snö nu!

Men snart ska jag slänga i mej mat och sen kommer det mest oväntade på hela dagen.... mera film :O. Jag ska kolla
om vi har någon glass kvar från i går som man kan dränka i chokladsås, mumma :) pussar /Andrea


Kommentarer
Postat av: hanna

JAG Är ockå trött på snön..

2010-02-03 @ 20:27:53
URL: http://hey-myhistory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0