water


En ganska gammal bild på Frida och mej. Så söta vi är (?!) 
Hej på er!

Nu snurrar siffrorna i skallen på mej och jag tittar drömmande ut på det fina vädret. Jag skulle gärna vela dra med mej någon stackare ut i pulka backen. Ja, jag älskar att åka pulka!... Fast jag måste ju tänka på att bli frisk också, så snart ska jag ta mitt täcke till soffan, ta en kopp varm kopp vatten (Det är ingen idé att ta te, jag känner ändå ingen smak) och leta fram en bar film. Det har blivigt mycket film dom här två dagarna ;). Men film är det bästa när man är sjuk, eller hur?




Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Jo det kan jag hålla med om :)

2010-01-31 @ 23:53:38
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0