New York - dag 4. Central park är inte att leka med.

Frukosten blev på Cafe Ronda, bästa pannkakorna ever (förutom de i Key west). Jag är besatt i pannkakor.
However, sen blev det en trip igenom central park till american museum of natural history, väldigt härligt med tanke på att vädret var så fint, 34 grader.
Man glömmer lätt bort hur stor den parken är, haha, hur många turister har tappat bort sig där egentligen?...
American museum of natural history är också stooooort men vi försökte att gå igenom det mesta, man blir fast så fort man har sett blåvalen ;)
30 timmar senare satt vi på Rosa Mexicana, g-o-d mexikansk mat.
Ett litet -minus för min blöta stol som någon spillt vatten på (!!!!), haha servitören undrade om han skulle visa vägen till toaletten, men massor med plus blir det ändå för maten.
Mina favoritbilder är helt klart jag som explorer och den roliga masken från museet!
Fridolin!

Kommentarer
Postat av: L O V I S A ♥

jag har också vart i new york, dock var det svinkallt, vi åkte dit över nyår ;)



sv: tack! :) väskan är ifrån Bianco Footwear ;)

2010-07-27 @ 22:09:47
URL: http://lovisaseverything.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA, jag diggar bilden på dig frida!! ;)

2010-07-29 @ 10:48:06
URL: http://hey-myhistory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0