Wienerbröd

Idag var det avslutning med fäktningen så det firades, kan man nog säga, med fika vid vattnet.
Annars blev det mycket gott att äta, fäktning och priser.
Jag fick silver bland tjejerna och hamnade på femte plats på någon cup.
Vi firade även en viss tjej vid namn Johanna som har vunnit en stor tävling, skoj, skoj! :)
Tyvärr kunde hon inte vara med idag eftersom att hon reser så mycket men vi lyckades iaf se på några klipp från tävlingen hon vann.
Min syrra har nu kommit hem från Danmark och John Mayer konserten, med en tröja med sig. Men inte åt mig!!!
Jag kan trösta mig med att min Kamera är i säkert förvar, nu. Hon blev trots allt knuffad av en dansk tant, haha.
Fridolin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0