Pepparkakan

Det är ju just snyggt att allt ska försvinna när man hr skrivigt ett långt inlägg :S aja det har inte varigt så bra uppdatering idag. Jag har inte ens hunnit tänka på att jag måste blogga idag :P men men jag ska försöka att klämma in några inlägg lite senare när jag är klar och så ska jag för söka att fixa lite bilder pepparkakshuset :P

Nu sitter jag i soffan och jag är propp mätt sen jag dekorerad pepparkakshuset haha. man måste ju smaka på allt man ska sätta så huset haha. nej nu ska jag fortsätta med allt /Andrea ♥   


Här är några som värkligen vet hur man gör pepparkakshus ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket pepparkaks hus högst upp! :O

2009-12-21 @ 21:30:51
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0