090826


haha skulle ta en bild me min data och allt vart bara vitt förutom      
ögonen...hm det är nog solens fel, den lyser mej rakt i ögonen.                                         
Men men vad har hänt i dag ???? jag va i skolan *pust*.                                                     
men i morgon blir det bara bra, jag har sovmorgon till 12.10 jippi !!!!                                
så jag pratade lite me fanny om sova över ...men jag övergav henne
haha ne men jag har träning i dag så det hade nog inte varigt så kul för henne
att sitta brevid en halft död meniska(blir så efter ett jobbigt tänings pass).

Em nu så har jag hamnat på någon typ av hemsida där man gör egna slogans
haha prövade på mitt egna namn då fick jag Where the hell is Andrea!!! haha
nej men nu moste jag byta till tränings kläder!??!!

ses/Andrea


Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Det värmde =)



Tack gumman du har en fantastisk blogg Ciao =)<3

2009-08-26 @ 18:21:59
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0