En dag i stan

Tja! Har fortfarande ont i halsen men åkte till skolan i alla fall, ville ju inte missa tunnelbane orienteringen som lärarna ordnat i stan! Nej nej, absolut inte! XD Ha ha, okej tillbacka till värkligheten. Så när vi var färdiga med den tråkiga orienteringen ( Vi fuskade genom att fråga personer på stan om svaren ganska så ofta! :D ) drog jag och några kompisar och shoppade vilket inkluderade världens sämsta / kladigaste mjukglassar. Så vi drog runt på stan och kungsträdgården och jag lyckades hitta några grejer att köpa. Ett par ... låga sneakers? vet inte vad dom kallas men det roliga var att dom har en dragkedja på baksidan så att dom är lätta att öppna. Och så köpte jag en isadora mineral compact powder som jag länge suktat efter =) Ungefär en timma innan vi skulle åka hem så gick vi in på Moda och drack varm chocklad m vispgrädde och marshmallows. YUMM! Sen var det tyvär dags att ta bussen hem men jag har haft det sjukt roligt i dag..., förutom när Andrea jagade mig som en galning i kungsträdgården! Scary!! Puss o kram / Frida♥



Super kass bild, jag vet!

Kommentarer
Postat av: matilda

trevlig helg! :)

2009-08-21 @ 22:10:30
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: kristina

haha min header är ju helt vanlig... kan typ inte ens det här med design.. gissar mig bara fram lite :) men tack iaf :D

2009-08-22 @ 01:12:58
URL: http://stenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0