Presenter!

Hej kära blogg!
Idag efter skolan drog jag, Andrea och Fanny in till stan.
Hanna hade ridning så hon fick stanna hemma, men oroa dig inte Hanna jag ställer upp när du är shopping-sugen! :D
Många presenter blev det men jag kan inte nämna vad dom innehåller, det finns alltid snokande vänner på bloggen....och antagligen min syrra också! :O
I skolan pratar alla om julavslutningen.
Jag kan föreställa mig hur tjejerna trängs på dom överfulla golven i våran annars så stora gympasal och tvingas med stela ben lyssna på småbarnen som sjunger julsånger.
Den stunden kommer jag att sitta på ett flygplan högt uppe bland molnen på väg till London där jag aldrig varit förut.
SHOOOOOOPPING säger jag bara! :D
Nu måste jag dra, see you later!! / Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0