Gotlandolycka!?

Hej hej!
jag har inte skrivigt på ett tag nu, men jag har varigt på vårat ladställe me
Fanny.
men när vi satt på båten på väg hem så hörde vi några
prata om att två båtar har krockat nära Nyneshmn (dit våran båt var på väg)
och när vi kommer till Nyneshmn så ser vi en stor Gotlads färga som var total
kvaddad och en massa poliser och ambulanser. Ganska så otäkt. 

Aja nu är jag hemma och så jag smsar me Fanny om vilken bio vi ska se,har
facktiskt ingen aning om vad vi ska titta på vi funderade på brüno men dom som
har sett den säger att den inte var så bra ?? Men men vi får se.

Andrea♥



Tittarbild: My Hedhammar
Bilder från olyckan
Bilder från olyckan
Fatta att sitta på den där båten... hemskt jag skulle få panik hehe.

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: Tycker jag med! :)

Jo det är ganska bra själv då?

Du lebbi, ljuger du om att gilla mig? :$

2009-07-23 @ 22:45:05
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0