Torsdag

Jag är kär <333 det är en låt... eller två låtar faktiskt!! Frida och jag låg och lysnade på
dom på stranden =DNu när jag kom hem så sökte jag efter dom på Spotify derekt,
 lysnat på dom oavbrutet sen dess:P. Dom är mina nya "sommarlåtar" och efter
sommaren kommer jag att göra vad som hälst för att inte höra dom ; )

Idag så låg frida och jag på stranden och stekte. Vi hade det väldigt mysigt tills det
kom en små unge och  henns  mamma till oss, dom som villa ha hjälp med att få ut en
 en jävla boll  ur  vassen!!! jag fick gå på den där äkliga båtten och gräva mej fram genom
vassen X(.

Efter att jag hade käkat drog jag till frida igen och vi bara slappade ett  tag me henne =D.
Så u är jag så himla trött ;)
/Andera♥

Fill  your heart  with lovely music




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0