Anti-Svin

Hej bloggen!
Så idag hade jag min anti-svin tid...
Den var vid tre så jag fick åka tidigare från skolan, WOHOOO! :D
Väl vid Nacka, alltså där jag skulle ta sprutan, hann jag kolla runt lite i affärer innan pappa kom.
Man tror att allting skulle ta kanske en timma högst men det tog fyra innan vi väl kunde åka hem! :O
Fast vi satt ju inte bara och väntade, vi fikade och tittade runt i forum också :)
Nu är jag i alla fall hemma och undrar om jag kommer att vara sjuk i morgon..
Jag undrar också hur det går för min lilla mupp Andrea som ska vaccineras kl 6, kommer hon att få något vaccin?
Jag får väl hoppas på det bästa, Ses! / Frida :D



Killer pig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0