Fredag och läskiga gubbar!

Hej bloggen!
I dag så drog jag till stan med fanny.
På bussen dit så klev det på en scary uteliggare som satte sig nedanför fanny och började att öppna ölflaskor :O
Han såg halvfull ut där han satt och log med nästan stängda ögon så fanny lutade sig lite diskret så nära mig hon kunde XD..
Ha ha väl inne i stan var vi vrålhungriga så det blev Mc donalds som vanligt :P
Vi cirkulerade runt våra vanliga ställen och fast jag vill spara pengar till London så kom jag hem med en tröja och en väska.
Fast dom var billiga så lite oskyldig är jag :)...
Vi slutade våran dag med att dela på en delicious chokladmuffin och råkade typ smula ner hela tappan där vi satt :P
Vi var så långsamma att vi fick springa till bussen hem och vi hann precis! :D
Nu sitter jag och tittar på idol såklart.
Senare i kväll hoppas jag att få inviga Assassins creed 2 som pappa kom hem med idag, tjoho!
He he hur nördig får man bli? :P
Nå ja, ha en bra helg, Ses! / Frida


Dagens stickade tröja : H&M divided


Jeans med skinndetaljer : cheap monday


Tröjan jag köpte på ginatricots rea : 74kr


Väskan jag köpte på H&M divided : 100kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0