oj oj...

Ingen bra uppdatering det har varigt idag,ledsen för de :S Jag har varigt i forum nästan hela dagen och fyndat moahaha. Och mamma och jag fick även skynda oss att åka och köpa godis till alla småttingar som tigger godis hehe. 

Nu ska jag ialla fall bara slappa, jag är helt slut efter att ha sprungit i affärer och inte nog med det så vaknade jag ruskigt tidigt av någontin *suck*.
Bilderna är värkligen ur usla, men jag orkar inte fixa bättre XP


New yorker: 319 kr

Jag mins inte vad afären hette >_< hehe

Kommentarer
Postat av: hanna

oj vad snygga skor ;P;P

dom gilar jag och din jacka är också snygg den hade du i dag ochjag gilar

den :*

2009-11-02 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0