Nudelkungen

Super kocken Andrea har slagit till ... jag skulle göra lite brunch som skulle ha varigt nudelsoppa men jag klantade mej ofc så det slutade med att det vart mackor me lite juice istället :S haha så kan det gå, men nu måste jag be mamma fixa lite mer nudlar (tog slut på ett helt paket >_<). Jag vet det är inte svårt att göra nudlar men jag vet inte vad som gick snätt haha måste nog börja träna :/

Aja nu ska jag göra mej i årdning och sen får jag se vad som händer lite senare idag 
//Andrea 


Kommentarer
Postat av: Bella

åhh fy vad kul :D jag spelade fotboll mycket förut :D har ni ute träningar fortfarnde eller är det för kallt?

2009-10-29 @ 12:33:14
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0