Scissor, please...

Dålig uppdatering från mitt håll på sistone, jag vet, jag skäms.
Jag kan nog bara skylla på att jag har varit jäkligt upptagen.
I går var det NRJ, gryyymt är ordet, och idag blev det en liten tripp till södersved m skolan.
Helt ok, vi låg på gräset och lyssnade på musik, fotade söta gamlingar och bojkottade minigolfen.
När jag väl kom hem igen blev det nacka forum, där jag, syrran och mamma klippte oss lite spontant!
BILD!
Rundad lugg och toppat, hiss eller diss?...
Ser ni någon skillnad på mitt högra och vänstra öga?
Det är nämligen en ny eyeliner jag har köpt för drygt 100 kr.
Fridolin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte fin!!! hiss :D

2010-08-28 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0