Vild hearts

♥I love you, Ich lieben dich och Je´taime är nog några av dom fraser vi alla får höra idag, oavsett om de kommer från vänner, släktingar eller älsklingen.
Och alla betyder samma sak.
Jag älskar dig ♥
Själv var jag på stan med några av mina favoriter, Hanna och Andrea.
Tillsammans såg vi på vildingarnas land och shoppade upp alla våra pengar.
En lyckad dag alltså.
I morse var det jag som fixade frukost och ritade ett kort, nördigt men jag brukar göra det , lite gulligt typ.
Nu är det däremot föräldrarna som står för käket, oxfile *kurrande mage!*
Jag fick också några super söta små gåvor i dag och jag måste bara säga i love them!



Annan gåva som nog är vanlig för idag, blommor.
Glad valentin!!!/Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0