FABULOUS!

Hej!
Håller på att sätter i hopp lite filmklipp från Fridas besök här. Kändes perfekt att filma lite när Frida
var en aning konstig (inget illa ment haha) och skulle leka med en kulburk som hon letade fram.
Hon lämnade även en liten täckning till mej . Jag ska försöka att fotta den så att ni får se hur
duktig hon är på att göra tecknade fantasigubbar. Det är helt otroligt hur kreativ och bra fantasi
hon har.

Men nu ska jag ta en kopp te, det är så otroligt att jag känner vilken smak det är på mitt te ;-)
Nu är det slut med en massa varmt vatten! nu det är te som gäller!

PS. Sak kolla med Frida först men det kanske dyker upp en liten video snart... pussar /Andrea



En usel bild och man ser inte hela aja man ser lite i alla fall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0