Road salt

Kl 12 i morse var jag på en fäktningscup som slutade vid 3, roligt men väldigt jobbigt.
Speciellt då jag gick och la mig vid halv fem igår, ooooops?
Ja för igår var det fullt ös, det vill säga god mat, mycket musik och ett plötsligt godiskrig mellan mig och Fanny.
Stackarn blev så galen att jag fick linda in henne i en filt, för mycket vanilj cola?
Ha ha nej jag var nog lite skyldig jag också..kanske.
Favorit låten från igår var iaf Road salt, jag börjar bli en aning trött på alla uttjatade idoldeltagare som sjunger olika låtar med samma melodi skriven av samma kille.
Dom var helt enkelt en räddning.
Ses!/Frida :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Okej, tack för tipset ;)

2010-02-07 @ 21:05:47
URL: http://mwlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0