++++++

Hej bloggen!
Idag är jag på ett toppenhumör!! Jag kutar omkring här hemma med högsta volymen på
(ny fina låtar gör mej så sprallig) så jag sjunger ut som bara den här hemma haha.
Undra om grannarna hör, äsch vem bryr sej ????

Idag var det en fin dag, bara det att jag saknades lite personer som ligger hemma och
är sjuka. stackarna
:( Ibland önskar man att man blir sjuk för att man är bara såå trött (jag i morse),
men när man blir sjuk så ångrar man sej som fan att man ville bli sjuk haha.

Aja nu ska jag leta reda på några saker see you later /Andrea


Kommentarer
Postat av: Fanny!

åhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhå, så otroligt fin du är andddreaaaa!!! saknar dig stripp, mossimossi!

2010-01-20 @ 19:09:59
URL: http://www.ffunnys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0