Bläckfisken paul

Hej!
Att allting ska strula för mej! Blir så irriterad på teknik ibland, haha. Men jag ska faktiskt titta på VM matchen.
har inte hängt med så mycket, är liksom inte så intresserad fast nu ska jag sätta mej framför tvn och titta
förengångs skull.

Annars då? Jag har varit och badat i det så iskalla vattnet med Frida sen så träffade vi Fanny på stranden vilket
var jätte kul :). Men nu ska jag försöka lösa alla mina små problem ses ♥

Här är en klipp från en bläckfisk vid namn Paul som tippar matchen inför idag. Han har gissat rätt på alla utav
 tysklands spelade matcher ...hm tycker de värkar lite konstigt och det känns som om han bara haft tur ...eller

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0