New York-dag 1. Empire state building är 449 m högt.

Idag drog jag och Andrea till stan där vi tog en snabb fika och såg på knight and day, mysigt!
Hursomhelst,
New York - dag 1

Resan dit tog 8 timmar utan mellanlandning och planet hade många bra filmer så allting gick hyfsat snabbt.
När vi kom fram till hotellet, som jag nu saknar, bytte vi om på direkten och rörde oss mot Empire state building.
På vägen dit stannade vi till vid en god pizzeria och då kände jag hur tröttheten kom smygande, klockan var typ halv tolv hemma i sverige?
Till slut var vi framme och utsikten från Empire state building var otroligt coolt, vackert och minst sagt högt.
Ingen kö var det heller!
Dagen avslutades med ett besök på Dunkin Donuts och en tung sömn.
Jag hoppas att ni fortsätter läsa om min vecka i New York för i morgon blir det Brooklyn bridge mm...
Fridolin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0