BirkinBag

Igår var det skolavslutning och det var inget annat än underbart!
Efter den drog jag och några fler in till pappas jobb där det blev fotografering.
Bilderna blev bra och jag och Fanny blev bjudna på MC-donalds mat för att senare dra iväg på bio och se film.
Det fick bli sex and the city. Jag kände för att se action för ärligt talat så tycker jag inte om serien plus att den har fått skit dålig kritik.
Men så fel jag hade.
Filmen var helt ok, nästan intill bra och man blev aldrig uttråkad under den långa tiden.
Den får 2,5 / 3 av 5. Ganska så rolig. Måste bara säga ett ord om kläderna-
Ibland var de minst sagt snygga och ibland var de minst sagt förvirrande. Det är bara att spana in ökenscenen...
Haha, nej det är inte Miranda eller samantha ni ser på bilden, det är plättarna jag nyss njutit av.
Fridolin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0