Yakiniku

Igår var det grönan som gällde med klassen och jag fick äntligen åka Insane!
Måste erkänna att jag ångrade mig ögonblicket då man ser ut över hela grönan och mycket mer men gud så kul det var! Nästa gång blir det uppskjutet, USCH!
Idag spelade vi fotboll och brännboll som senare följdes med ett besök av Andrea.
Jag fick en burk med hjortronsylt i present, så som jag önskade mig. Underbart på den rostade mackan.
Sen drog jag in till stan där det blev sushi med mamma och vet ni vad?
Imorgon är det skolavslutning!
Dagen som alla har väntat på är här och att vara fin är ett roligt måste. Det är vad resten av kvällen går ut på, att duscha mm.
Efter avslutningen drar jag och några fler in till pappas jobb där det blir fotografering, Big smile!


Skorna jag ska ha i morgon, från Zara♥
♥Berry berry berry....
Fridolin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0