Snorungen!

                                                                                 
       

Usch. Just nu sitter jag här hemma och snorar. Jag har gått och blivigt ännu mer sjuk sen igår, men det
får man väll ta om man är sjuk och går till skolan.
det enda jag kan göra just nu är nog jag får dränka mej i te för att försöka lugna svidet i
halsen som gör mej galen och ta en Alvedon.

Men nu till något mycket godare ;) Idag är det voffeldagen och jag känner mej faktiskt riktigt
sugen på en voffla just nu. Jag får göra min special voffla, rivna äpplen i smeten med grädde,
kanel och socker till. mums.




pussar♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

men lill tjejen jag antar att du inte kommer i morgon, som jag hade önskat <3 ja, ja du slipper i alla fall svenskan, vi ska ju läsa högt.. och du slipper ju också labben, men jag hoppas att du kryar på dig tjejen <3 <3 ;)

2010-03-25 @ 19:00:49
URL: http://hey-myhistory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0