Du räddade min dag!!

Hej!
Har haft en riktigt dålig dag idag.... tills telefonen ringer.
Jag- Hej.
Hej det är Frida, gå till din brevlåda och sen ringer du mej.... hon lägger på.

Jag går ner till brevlådan, i brevlådan ligger ett litet packet inslaget i tidning. Jag tar det
och sen ringer jag den så underliga Frida ;)
Jag- hej Frida, ska jag öppna eller?
Frida- Ja öppna det!!
Jag börjar öppna det sen så lägger hon typ på, jag hör något snabbt
komma runt hörnet och då är den Frida som kommer på sin sparkcykel och hon har gömt sig i ett
dike undertiden jag gick till brevlådan,hahah. I paket va det ett lite försenat födelsedags kort/ kollage, jätte
 gulligt va det.

Hon stannade kvar ett tag och vi fånade oss med en massa skumma saker (alltså som vanligt), haha.
Frida du räddade min dag ♥


Den här bilden va det första jag ser när jag öppnar och i hörnet står det "Din man" haha
(frida har fått för sej att jag gillar Andreas Carlsson ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0