Höga höjder!!!

Hej!
Va ett tag sen jag skrev, men tänkte berätta lite vad som har hänt den här helgen. I fredags så drog vi iväg
 till en japansk restaurang för en födelsedags middag. Där blev det fyra rätters och jag tror att vi alla rullade
 hem. Men idag har jag varit på en höghöjdsbana!!! 14 meter upp bland träden var jag och balanserade på
smala vajrar och stockar. Var på väg att vända när jag skulle klättra upp till plattformen i början men jag
bet ihop och fortsatte. Vågade även att hänga med benen fritt och bara hänga i säkerhetslinan *stolt*. Det
kanske inte låter så farligt ”man har ju säkerhetslina”..... men f*n det var så vidrigt fast så underbart, haha.
När jag hade hissades ner så hade jag så mycket adrenalin att händerna skaka som om jag frös
fast jag var jätte varm ;)

Men nu sitter jag med en massa lager med tröjor, duntofflorna och ett täcke och försöker att värma mej
Pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0